quarta-feira, dezembro 13, 2006

13.12.1979_13.12.2006

because it's MY day...

and this morning these friends and family were waiting to greet me on one more birthday... 27 candles!!


they will be leaving today back to Milan, but i thank them for the wonderful 5 days they shared with me, and for the wonderful gifts they gave, and for Maddalena who with just 2 months and 12 days of life, gave me the biggest smile one could only imagine from a niece so cute...

it's a and from the man that i love... i received just that... love.

it's a good day!

8 Comments:

Blogger Filipa said...

Qual "parabens a você"?? isso já não se usa e tu não és um "você" qualquer.. eis a mesma melodia com letra personalizada!

Parabéns à Bicuka
que merece este dia,
só é pena é estar longe
ai a festa que seria..

Hoje já fazes 27,
tantos anos de gozo.
O que eu te desejo
é um futuro jeitoso!

Muitas prendas dão jeito
e tu gostas, claro está,
mas o amor é o segredo
e isso nunca faltará!

PARABÉNS!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUERES MAIS MUSICA? humm dou te a prenda pessoalmente ;)

12:50  
Blogger andrea said...

wow!!!!! nunca ninguém me dedicou uma música... só eu a mim mesma... ai que emoção!

13:12  
Blogger Miguel said...

Então muitos parabéns ...!
Votos de um dia feliz!

Bjks da matilde e Cª!

14:23  
Blogger andrea said...

obrigada, obrigada... grazie!

14:57  
Blogger balexandre said...

Tillykke :-)

quantos muitos.

22:53  
Blogger andrea said...

DANK U WEL!

08:34  
Blogger Maffa said...

Parabéns Bikuka Maria!! Que venham muitos mais anos cheios de Amor!!

11:49  
Blogger andrea said...

como é que sabes que eu sou "bicuka" maria???? eheheheh obrigada!!!! beijinhosss

09:23  

Enviar um comentário

<< Home

html hit counter
Get a free hit counter here.