quarta-feira, maio 31, 2006

before running away..






como já não posso deixar mais posts que tenham a palavra chuva... oops mais um! ando já com olho nas minha proximas deslocações... objectivo número 1? queiamar-me viva de tanto sol!!!!

e espero que na minha próxima aventura soleira, encontre esta nova companhia!!!!! ideia genial! há 3 anos e meio que sou utilizadora dos cadernos moleskine e espero que com esta novo tipo de caderno/guia turistico o registo dos meus pensamentos e desenhos fica ainda mais interessante.

7 Comments:

Blogger andrea said...

ehehehe... muito provavelmente vou continuar!!!

20:20  
Blogger Filipe Gil said...

Oi, Bicuka, vou dia 7 para Portugal (senão ainda me suícido com este tempo deprimente). E volto no dia 19. Se quiseres adiar a tua vinda a Amesterdão, fixe, senão não nos iremos ver. Dá-me um tempinho para ver se há sitios baratos para ficares. (eu divido o meu apartamento, senão poderiam ficar no meu, sorry).

08:55  
Blogger andrea said...

ok! vou pensar em mudaro fim-de-semana até porque a menina azul tb vai atrás dos santos!

10:17  
Anonymous Anónimo said...

Enjoyed a lot! free dog email stationery camping bear lake utah New free craps game

23:19  
Anonymous Anónimo said...

Great post. I used to be checking continuously this blog and I'm impressed! Very useful info specially the ultimate phase :) I deal with such info a lot. I was seeking this particular info for a long time. Thanks and best of luck.
Also visit my page ; shopping websites

14:58  
Anonymous Anónimo said...

I quite like looking through a post that can make
people think. Also, thanks for allowing me to comment!
My website ; wiki.lilion.org

20:33  
Anonymous Anónimo said...

What i don't realize is in truth how you are no longer really a lot more smartly-liked than you might be now. You are very intelligent. You understand therefore significantly when it comes to this topic, made me personally imagine it from so many various angles. Its like men and women are not interested except it's one thing
to accomplish with Woman gaga! Your personal stuffs excellent.
At all times take care of it up!

My web-site roasted coffee

18:49  

Enviar um comentário

<< Home

html hit counter
Get a free hit counter here.